Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

1.6.09

NYUM! NYUM! AIS KRIM...

Salam Kawan-kawan!!

Masa kita pergi ke TiTi Hayun baru-baru ni, MaMa kita beli Ais Krim.. Inilah 1st time kita belajar makan ais krim.. SEDAP tau!! Kawan-kawan tahu tak cara-cara utk Menikmati @ Menghayati Ais Krim Coklat!! Meh sini Kita nak ajar..... Senang jer!!!

MySpace
Mulakan dengan Bismillah yer kawan-kawan!!

1. SRUUPP!!! Nyap.. Nyap...

2. CRUP!! CRUPPPP!!

3. SLURRPPPPPPP!!!!

~ kita nak makan lagi sebenarnya, tapi MaMa cakap nanti Batuk pulak ~

4. Blurp!! Alhamdulillah!!!


Senang
jer kan? Cubalah yer!!!

MySpace
Nota Kaki: kalau kawan-kawan sakit perut, marah kan MaMa kita yer.. :P

14 ulasan:

clarabella berkata...

sodapnye..yummy!!sampai camtu skali adek mkn eskrim..hehe..anak2 kecil..hehe

~Cinta Cukulet~ berkata...

lepas ni mintak mama belanja banana split pulak yek hehehe...

TiNiE berkata...

peh..sampai comot2 centu...
sedap sggh haih dia makan eskrem..
baik2 satg sakit perut lak cam fatihah makan sundae..hehe ibu dia tanpa rasa bersalah kasi dia makan..padan muka ibu dia

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Clarabella:

CUTE kan? hehehe.. budak2 buat apa pun nampak CUTE!!

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

~CintaCukulet~:

Banana Split? Hehe.. MaMa pun tak penah makan benda tu.. camne ek rasanya? Sedap ke? :p

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

TiNie:

Alhamdulillah takat la ni tak dak la pulak sakit perut.. Fatihah kena paksa makan Sundae ka? Cian dia....

Lega dak lagi sakit perut tu?

Ibu dia nak kena nii....

neezareef berkata...

tgk muke dia menikmati tul sekerem tuh

MariaFaizal berkata...

Yum, yum...icecream...chocolate somemore..hmmm...

I love to indulge in this 'sinful' act of having choco ice cream when ever I can too :D

But MaMa, semua org in the family under the weather la... sigh...Batuk2 & cold.Kena tahan dulu :(

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

neezareef:

Mmg Achu Fizie concentrate betul ngan ais krim tu.. tak mo lepas gigitan KON tu lgsung..!! :P

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Maria:

MaMa pun sekali sekali menghadap Ais krim, budak2 pun kalah.. hehehe!!

Tapi tu aaaa, bila dah TERLEBIH, mula lah nak BATUK!!

mmg CUACA skrg tak menentu kan?? silap makan jer, leh DEMAM 1 rumah..

Dee berkata...

eh..eh..yummynyer..smpi comot2..

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Dee:

Yummy kan? hehehe...

CuTeMiUt78 berkata...

alahai sedapnya... nak cikit blh...

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

CuteMiut: Boleh3!!!

My BeautyFull Followers