Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

24.6.09

CARA SELAMAT SEMBUNYIKAN PASWORD




sumber: Blog Carca Marba

_________________________________________________________

BERITA TERKINI:

DIMAKLUMKAN BAHAWA ANAK-ANAK PUAN MIZA TELAH SELAMAT DI JUMPAI, ALHAMDULILLAH.. BAYANGKAN KALAU TERJADI PADA ANAK2 KITA.. MAU MEROYAN MAMAQAYPO NI!!!

(BLOG ku Mengong kembali, Entry Budak Hilang tetiba LENYAP.. GrrrrrrrRRrr..)
MySpace

KLIK SINI UTK SELANJUTNYA

20 ulasan:

MariaFaizal berkata...

Hmmm..what actually happened to the 'missing' kids. I did checked online or news all mainstream medias, but to no avail about the 'missing' kids.

Crazy huh? :P

adda berkata...

waa.. magic yg hilang dh jmpa tp yg ada hilang pulak

mama uzma berkata...

keh3...
sampaitutup kepala yg x tahan tuh..
ada2 je kan..

~Cinta Cukulet~ berkata...

tak lemas ke berbungkus macam tu hehee

SYAbAR berkata...

lebih baik selubung duduk dlm kain bbatik/pelikat kan mama....

Dakjaat™ berkata...

baguslah dah jumpe.. :)

ibu_umairah berkata...

alahai rimas lahhh pulakkk.....tengok bunkus2 mcm antu bunkus pulakkkkk!!!!!!!entah aper2 lah diaorg nie kan.....

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Maria:

Mmg MISTERI.. MaMa pun keliru dah...

____________________________________

Adda:

BLACK MAGIC kot? hehehehehe

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

MaMa UzMa/CintaCukulet/KakSyaBar:

Macam2 kan orang luar ni.. ada2 ja reka cipta MENGONG setiap hari..

Mgkin cara tu lebih PRAKTIKAL & PRIVACY sbb org ingat kita Crazy... hihik!!

:P

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

DakJaat:

Alhamdulillah.. Budak2 tu dah selamat... Jadikan Iktibar..

____________________________________

Ibu_Umairah:

Taknak cuba ker? hehehehe

Rinna berkata...

Alhamdullillah dah jumpa yer.. bagus laa gitu..

Wahh cara yang boleh dipikirkan..hehe..

neezareef berkata...

mama ni wat suspen jek
igt nk bg tips ke hape
kuang asem tawww

wakakakakakaaa

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. tu memang betul secret tu.. :D

Dee berkata...

fuh..lega...riso gak dee baca kt blog redmummy td..

mama..dee dh dpt ur gift..thx ye..luv it!!

Ivy Metaga berkata...

hahahha..adakah perlu tutup muka cam tu, tutup pake selimut pun ok apa hahaha

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Rinna / Neezareef / CuteMiut :

Mmg Parktikal kan cara tu? BERSELUBUNG utk lindungi Password...

hehehhehe :P

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Dee:

Semua dah settle.. budak2 dah jumpa balik.. alhamdulillah kan? Dee dah dapat ke souvenir tu?

CUTE kan? hehehehehe

___________________________________

Ivy:

Good Idea tu.. main LAPPY dlm Selimut... :P hihik!!

Fariena berkata...

mak ko sampai tutup semua...kepala² sekali tutup...punyerlah nak cover wei...

kakyong berkata...

hahahah... ohhhooo..
tak menahan, tak sesak nafas ker berselubung cam gitu.. kehkehkeh.. mcm2 lah depa ni..

pasal budak hilang tu, ade gak dpt email.. Alhamdulillah. pasni kena amik iktibar... marah anak2 pun jgn sampai terkesan di hati depa, sampai tak mo balik rumah....

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Fariena:

Tak nak cuba ker? hehehehehehe...

jenuh KEPANASAN ... :P

__________________________________

Kak Yong:

Tu aa... marah anak kena lah berpada pada, biar lah kita letih camna pun, kebajikan dorang harus di utamakan...

Kalau dah LARI camtu, siapa susah?

My BeautyFull Followers