Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

12.6.09

RAMBUT .. OH... RAMBUT...!!


RAMBUT LURUS
bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu, dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan


RAMBUT KERINTING TEBAL

kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantic, banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung.

RAMBUT KERINTING NEGRO

bijak, ego, cemburu buta, romantic, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah.

RAMBUT IKAL MAYANG

bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu.


RAMBUT HALUS/LEMBUT

bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan pekerjaan dengan bersungguh-sungguh.


RAMBUT SIKIT

bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang, ego, dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.

RAMBUT PERANG

kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.


RAMBUT TEBAL
bijak, degil, cemburu, romantic, kasar, banyak kawan, dan pandai mengambil hati seseorang.

RAMBUT KUSUT

sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memaafkan seseorang, dan pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa
pertolongan.

RAMBUT BERUBAN
kurang bijak, suka termenung, sosial sikit, berfikiran terbuka dan pandai selesaikan masalah diri.


TIADA RAMBUT

(Botak) ..kesiannya!!!


RAMBUT WARNA KEMERAH-MERAHAN ATAU KEHIJAU HIJAUAN
itu rambutannnnnnnnnnnn nnnnnn… .. :P


oleh Dato' Dr.Mohd Fadzilah Kamsah

p/s:
ini bukan LAMAN WEB LUCAH yer!!!!

SEMUA SUMBER DARI : GOOGLE

14 ulasan:

MariaFaizal berkata...

MaMa,
Kalau org tua2 mcm mana (dah penuh uban)? he he he..

TiNiE berkata...

tinie lak rambut lurus/lebat/lembut gakla..so, kena amik kira campow2 kategori tu la ek...hehehe

niza berkata...

aqil rambut halus/lembut...damia lak rambut kusut...sbb klu dia bgn tido tuh...mesti kusut rambut dia...berpintal2...pelik tul...

atty's berkata...

atty kategori rambut lurus..

MaMa aYiN_FaSHa berkata...

kih..kih..kih..mama...seb baik baca sampai abes...Camna la pulak rambut yg separuh mama??? maksud ieda..tgh2 paler botak..hiks...

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Maria:

Opppsss.. yg tu cuba tanya Dato' sendiri... hehehehehe!!!

;P

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

TiNie:

Kiranya personaliti TiNie bercampur aduk lah kot? hehehehe :D

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

niza:

Tak pa.. pasni Damia leh jadi "Ezlynn - hai hai bye bye"..

lawa siut tu... ;P

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Atty:

waa.... Bijak tu!!!

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

MaMa aYiN:

hehehe... kena tanya Dato' lah tu...

Dee berkata...

wakaka..tp ada gak yg betul..dee rambut tebal..hubby pun..

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Dee:

ye ker.. ada persamaan ek ngan artikel ni?

Eiba berkata...

Mama..Rambut eiba lurus, halus, hitam ngan x lebat sangat (nipis kot) so nak kira cemana???

Campurkan lah yer??? Mama...aper kaitan ngan pics baby bogel tuu??? Nice butt...hahahhaahahahah

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

EiBa:

Hehehehe... bila Campur jadi camne?

PIB BaBy ke? Tengok aaa rambut dorang tu.. mcm2 jenis...

My BeautyFull Followers