Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

7.7.09

LAMBAT LAGI! BE POSITIVE!!

Salam Semua...


Pagi tadi DJ Rosli call.. Tetiba jer tau.. selalu SMS je.. MaMa dah rasa PELIK dah ni.. ada apa2 ker ni.. Jgn ada yg boleh membuatkan JANTUNG ku LURUH dah ler...



"Anak2 sihat ker?" tanya DJ Rosli..

"Semuanya OK.. Demam sikit2 tu biasa lah"
MaMa jawab..


"Errr... nak habaq mai ni.. err...."
Dj Rosli mulakan ayat Saspen..


MaMaQayPo dah rasa tak SYIOK dah ni.. terus tanya "Ada cerita apa ni?"..


DJ Rosli jawab "Abang tak jadi balik 14hb nanti, kena sambung ke Terengganu pulak sampai 19hb @ 20hb nanti"


MaMa DIAM seketika, pikir nak jawab apa..


"OK ka?" Tanya DJ Rosli lagi..

"hmm.. OK lah... Dah REZEKI anak2 gak buat kerja tu kan? Nak kata apa lagi.. Buat keja elok2 dah lah"
jawab MaMaQayPo akhirnya...




Itu jer lah ISI PENTING nya pun... LAMBAT LAGI nampaknya DJ Rosli nak balik Kedah ni.. kena lah MaMa pastikan kesihatan MaMa stabil utk anak2.. kena STRONG, kena SABAR ngan kerenah HEROES kat umah ni.. Kena POSITIF jer laaa...

MySpace

23 ulasan:

neezareef berkata...

ape nk buek mama be strong la nk handle anak2 sendiri tuh..

yg penting tul tu jaga kesihatan diri nk jaga anak2 kan..

chaiyo mama

iedaLUVsham berkata...

mesti rindu nnt kat hubby, heheh!!! jaga kesihatan mama, take care! =)

Ivy Metaga berkata...

ini mesti mama rindu kat hubby hehehe...

Tirana berkata...

Ala mama..tak jauh..terengganu aje..Kalau rasa2 tak tahan rindu, terbang aje dengan air asia ke terangganu..hehehe... Semoga tabah..

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Neezareef / iEdaLuVSham / Ivy:

1. MaMa mmg STRONG.. :P

2. MaMa mesti jaga kesihatan..

3. MaMa mmg RinDu pun... :D

TEN Q ya semua... :)

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

kaK TiRaNa:

Skrg ni musim persekolahan... kalau mama pegi, siapa nak takeover my HEROES yg 4 org kat umah ni? hehe :P

p/s: alaa... 2 minggu jer lagi...

mama uzma berkata...

mama kuat la...!!
klu iena hujan lebat la hari2...

take care ye...

Dee berkata...

mama pun kena jd hero..sabar2..

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Iena:

Masa zaman MaMa anak sorang dulu, kalau DJ Rosli Out Station.. MaMa stay umah My Mak..

Skrg dah tak kisah sbb HERO2 ku ramai menemani kat umah ni...

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Dee:

MaMa ni WONDER WOMAN... hahahaha :P

Thanks ya...

TiNiE berkata...

yer yer positip..n b strong..
rezeki mama n family gak kan..
aminnn

imanshah berkata...

Erm, mama kan ada ramai kawan2 blogers yang dapat memeberi semangat pada mama..haha

ibu_umairah berkata...

saboooor kak bebanyak.......as pun penah rasa mcm tu gak!!!!!
---cool kak....

CINTAMANISZ Lite berkata...

Takpe..DJ Rosli balik bawak duit banyak2, hehe.

Wan Anis Sorfina berkata...

caiyok mama! bwk bsabar ~ ksabaran itu mmg myiksa kn.. ewah pndai lh nsihat org! ngaaaaa.. nshat utk diri sndirr sama!

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

TiNie:

Yup!! REZEKI kami... :D


p/s: POSITIP.. POSITP.. POSITIP.. selalu!!

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

iMaNSHaH:

Yaaa.... BETOL!!!! 105% markah utk anda...

p/s: cikgu ni GEMPAQ jugak no...

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

ibu_umairah:

I'm COOL selalu... hehehehe.. Dun Worry dear...

p/s: PENGORBANAN berbaloi baloi..

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

CinTaMaNis:

REZEKI jgn ditolak kan???

p/s: bila lak nak mai Kedah?

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Wan Anis Sorfina:

SABAR itu separuh dari Iman...

Chaiyok! Chaiyok!

ummuabdullahsyaakir berkata...

salam,alahai mama...tak ape,xlama sgt,mama..moga mama sht n ceria sementara suami tiada disisi.

Hero2 jaga mama nnt ^_^

CuTeMiUt78 berkata...

eemm... takpe la kan.. demi rezeki yg halal.. apapun hope mama kuat k.. semoga dikurniakan kesihatan yg baik.. insyallah.. :D

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

ummuabdullahsyakir / cutemiut:

Amin!! Sama2lah kita DOA kan yg POSITIF lah yer...

My BeautyFull Followers