Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

22.7.09

ANTARA ANAK DAN CUCU

Selalu orang cakap, antara anak dan cucu.. cucu akan dilebihkan.. betul ker? hehehe...
Tapi memang camtu lah gayanya bila kita perhatikan Mak & Abah kita, kalau dengan CUCU.. TokWan yg GARANG pada zaman muda dulu tiba-tiba jadi LEMBUT.. kan? kan? kan?
Kenapa ek?

Ingat lagi tak pada HADZRIQ? tak ingat ek?
KLIK SINI kalau u all dah hilang ingatan itu :P

..

..

..

..


Dah ingat? Bagus laaaa... U all mmg HEBAT!!


HADZRIQ ni ialah CUCU kami.. Cucu sedara sebelah DJ Rosli..
Hadzriq TUA 11 hari je dari Achu fizie



Achu Fizie lak anak bongsu MaMaQayPo
(macam la korang tak tau... hahaha)



Hadzriq ni kategori HANDSOME.. siap ada lesung pipit bila tersenyum.. mmg CAIR kau!!
Achu Fizie lak kategori CUTE, pencinta wanita lak tu..
ni Serius tau!! Achu Fizie mmg suka Girlzz...


PON!! PON!! PON!!
Ada AWEKZ nak tumpang ker? JOM aaaa......

..

..

Tentang LEBIH-LEBIH kan cucu tu... MaMa belum sampai kategori itu rasanya, mungkin sebab Hadzriq ni cuma Cucu Sedara

MySpace
Tak tau la pulak, bila ada Cucu Sendiri nanti.. hmmmm......

20 ulasan:

atty's berkata...

betui tu eta..mmg atu ngn nenek sayang lebih kat cucu..nya ..

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

atty:

kan? kan? kan?

dah sah2 nampak benda ni... hehe

~ Lady ell ~ berkata...

sbb tu org kata...jgn antar ank kat otok n nenek bela..nnt nakal.kalau mak apak sendiri tak pe.

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Lady Ell:

SETUJU 100.5%... U're Correct...

Dee berkata...

sbb anak mama yg bongsu lebih kurang hazriq..cuba dh lama x pgg budak kecik...fuh..masa tu terserlahlah kemanjaan nenek pada cucunyer..hehehe...

Tirana berkata...

mama..sayang anak lain...sayang cucu lain..esok bila kita ada cucu, kita akan tahu perbezaannya..hehehe..lambat lagi la...

~Cinta Cukulet~ berkata...

wah..mama dah teringin nak menimang cucu ke? hehehee

reen berkata...

stuju tu!!200%!!!..
dulu abah sy sikit punya garang...bila dh ada cucu...mrh ank dpan dia pun x leh...blah mntua pn sama....huhuhuhu..

Dj Epoi berkata...

Anak Mama ponk Come loteh gak weih!!!!

Heheheheheh.....

Ponk...Ponk.....Ponk....

Lalu!! Lalu!!!! kang Dj Epoi langgaw kang heheheheheheh ( Tgh bawa kete lembu nih hehehehehh )

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Dee:

Mungkin kot... hehehe...

dorang kan sebaya jer... rasa cam anak mama juga...

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Tirana:

Wait & See jer kan? kekekeke....

Mungkin lambat kot sbb anak2ku LELAKI semuanya... paham2 jer aaa....

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

~Cinta Cukulet~

Bukan teringin laa... dah ada pun.. biar hanya Cucu Sedara.. bila dorang panggil TokChik pada MaMa, terasa dalam juga...

hahahahahaha

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Reen:

Memang kan? Sayang kan CUCU kadang2 sampai sanggup gaduh ngan Kita nih... huhuhuhu..

KELAKAR lak bila di pikir2kan...

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

DJ Epoi:

Pon! Pon! Pon! Kereta LEMBU DJ Epoi nak melintas... hahahahahha

ibu_umairah berkata...

samalahhh ngan kita........atuk n nenek cucu is no 1

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

ibu_umairah:

Sama jer kan? hehehe

10 berkata...

aha... tokwan dgn anak... garang xtau nk habaq tp kalo tokwan dgn cucu, siap bleh melawak lagi...

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

10:

Tau tak pa no.... heheheh

ummuabdullahsyaakir berkata...

mama,biasanya sayang ank dgn syg cucu mmg lain...kdg2 ksghnya tu lbh cucu sndri.

Insya Allah mama,sikt msa lagi nnt merasa cucu sndri pulak ^_^

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

ummuabdullahsyakir:

InsyaAllah kalau panjang usia... Ameen!!!

My BeautyFull Followers