Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

21.10.09

HARI INI DALAM SEJARAH

Siapa lak minah ni ek?
 Fesyen ZAMAN bila ni?  PIC lama kau!!
..
..
Sebenarnya HARI INI ialah hari ULANGTAHUN Nikah MaMaQayPo & DJ Rosli
TAHNIAH!!! TAHNIAH!!! TAHNIAH!!
(sendiri UCAP lak.. hahahahah)

 ** bibir TEBAL berwarna PINK... huhu**

Kami BERTUNANG : 8 Julai 1993


 
** kurusnya kami berdua time tu... huhu**

Kami BERNIKAH : 21 Oktober 1993



 
  ** banjir ke? hehehehe**

 
 ** MaMa lagi Tinggi tau... hehehe**

 
 ** bedak 5 kilo ek? hihik**

 
** yang kat sebelah mama tu lah Mak Andam**

Kami BERSANDING : 23 November 1993

****************************************

Itulah antara TARIKH PENTING dalam HIDUP kami

Sepanjang PERNIKAHAN kami, dah macam-macam pahit getir yang di tempuhi..

dari zaman remaja NERD yang asyik gaduh-gaduh..panas-panas.. sejuk-sejuk

pastu: Bertunang ~ Bernikah ~ Bersanding

Sehinggalah LAHIR CahayaMata pengikat kasih kami:

Mohamad Rozaimi Rosli
Lahir: 11 April 1996


Muhamad Raimizi Rosli
Lahir: 28 Januari 1999


Muhammad Rizamir Rosli
Lahir: 7 Disember 2003


Muhammad Rafizi Rosli
Lahir: 24 Mei 2008



 4 Little RASCAL yang paling MENAWAN

MySpace

Sesungguhnya PERMATA HATI yang ALLAH amanahkan pada kami ini telah mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan & kasih sayang

MaMa mengharapkan supaya ikatan PERNIKAHAN ini kekal hingga ke akhir hayat kami..
InsyaAllah... AMIN!!

15 ulasan:

Ummi Hanie berkata...

Taniah Mama !
dah 16 taon wooo..tahap veteran dah ni..opss..tp mama still awet mude taw...
anak2 pun sume hero belaka yer..
Semoga perkahwinanmu kekal dunia akhirat..amin

Tirana berkata...

Congratulation! Happy Anniversary..Mudah-mudahan rumahtangga mama dan DJ Rosli sentiasa dirahmati Allah dan kekal bahagia selamanya

Rinna berkata...

Tahniah Mama.. Heppi Annivesary.. Moga perkahwinan Mama akan kekal dan bahagia hingga ke akhir hayat.. amin.. :)

atty's berkata...

tahniah..eta,...selamat ulangtahun perkahwinan..semoga bahagia selamanya ..amin

MamaVogue berkata...

HappY AnniVersary! Moga kekal sampai bila2....aminnn.

MaMa MoDeN berkata...

salam
happy aniversari ke 16, smoga kekal bhgia hingga akhir hayat..

Daniel berkata...

HappY Anniversary! Mama Q!

SYAbAR berkata...

jiwang2... terkonang jg masa nikah kami

selamat ulangtahun perkahwinan mamaQay... bila nak tampah lg sorang ... hehehe

iedaLUVsham berkata...

tahniah mama!!! beshhnyer!!! manis mama muda2 dulu, skang pon muda lagi! ekekeke!!! kemain mak andam takmo kalah! hahahha!!! waa...sume boy! nnt dapat menanatu pompuan la ek, ehehhe!!!

Dee berkata...

tahniah mama..alah2 gambar2 tu kan..tgk mmglah gelak..tp masa tu paling vogue tau..betul x? moga berbahagia selamanya ye mama!

CuTeMiUt78 berkata...

happy anniversary to mama..
semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. insyallah

Ivy Metaga berkata...

wah selamat ulang tahun. nostalgia gambar2 tu, maintain slim gitu, apa rahsia nya mama hehe

neezareef berkata...

happy anniversary mama...lama usia perkahwinan mama..anak2 pn dah bujang2..

semoga berkekalan selamanye..

CINTAMANISZ Lite berkata...

tahniah...wlpn terlambat ucap..

tahniah..tahniah...moga kekal dan berbahagia selamanya..Amin

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Kepada SEMUA yg WISH 4 my Anniversary... Thanks banyak2 tu... LOVE ALL OF U very2 MUCH!!!

My BeautyFull Followers