Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

6.8.09

APA CERITA NI?


hmmm......

..
..
..
..



erk... tapak tak licin tu.... ok kan?
..
..
..
..


Saja jer nak TAYANG Sandal Baru!! Dah tak tau nak update apa kan?
..
..
..

MySpace

JANGAN MARAH YE!!!

14 ulasan:

Dee berkata...

cantiknyer sandal..yg penting selesa..

CuTeMiUt78 berkata...

hik..hik..hik.. tak kisah la kan.. janji ok

imanshah berkata...

Saya x berkenan la..haha..tapi takpe yang penting tuan punya badan suka

SYAbAR berkata...

Selamat pakai kasut baru

Dakjaat™ berkata...

mama letak kasut tu katner? .. hehehe!

(sat g curik)

mRs.jUkoGYu berkata...

sangat dengki yea diriku ini apabile melihat sandal tersebut..;p

~Cinta Cukulet~ berkata...

semalam tengok sandal cantik...pastu tengok harga..mahalll..uwaaa..hatiku luka berdarah hukhukhuk.. :p

JM berkata...

sandal camni mmg sesuwei di pakai time soping.. tak lenguh kaki..ekekke

Tirana berkata...

Wahhhh..mama...cantik sandal baru..Nak simpan untuk pakai raya nanti ke?

ummuabdullahsyaakir berkata...

Salam Mama..cantik sandal..eem kalau kaki saya tak sesuai pakai sandal macamtu...kaki jenis besar depan..hehe

neezareef berkata...

amboi tayang slipper baru no..

honeyamirul berkata...

Salam Mama,

Raya lambat lagi udah melaram dengan sandal baru ye? lawa3x... siap letak atas sofa lagi tu... takut tak nampak ke hehehe... :)

Ivy Metaga berkata...

hehhee..janji selesa pakai kan mama..

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

kepada SEMUA!!!

hehehehehehehehehe... hahahhahahahahah...

mcm2 komen yg mama dpt ttg SANDAL BARU ni... bukan apa... MALAS ku makin MENEBAL...

apa2pun SANDAL tu dah diRASMIkan...

sekian,terima kasih!!!

p/s: KASUT RAYA? nanti cerita lain lah.. belum masanya...:D

My BeautyFull Followers