Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

13.4.09

Ragam Achu Rafizi

Ini lah antara HOBI ACHU RAFIZI (BaBy) yang sempat MaMa SNAP dalam minggu ini...
Dia mmg suka sgt "Bath Tub" tu.. kalau mandi je.. mesti nak masuk "Bath Tub"..
Berdiri pun dah Mahir dalam minggu ni.. menapak je belum lagi...
Ni baru 11 bulan.. cukup 1 tahun Mei nanti, LETIH MaMa nak mengejar...

Yang abang-abang pun satu hal.. suka MENGUSIK BaBy....
Dah Nangis baru puas hati...

4 ulasan:

atty's berkata...

tak lama lagi kalo dia dpt kaki..abis ar mama dia...

Ivy Metaga berkata...

waaahhh..comel lah..lebih2 kat bath tub dia tu hehehe...muat2 je badan baby tuh..nanti kalau dah besar..dia masih lagi nak masuk dalam bath tub tu macam mana lah tu hihi...cari bath tub yg besar lah lagi hihi..

TiNiE berkata...

hihihi..kiutla bb fizi. standardla abg²/kakak² kalau bab ngusik kan..

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

Atty: Betoi tu aa.. sekrg pun dah letih.. huhuhu.. pengorbanan ibu.. (perasan mithali cikit)

Ivy Metaga: After dis MaMa kena beli Tong Drum pulak... hahaha!!

TiNie: Thanks!! Siapa ada anak... paham2 lah... :P

Thanks 4 dropping by ek!!

My BeautyFull Followers