Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

15.4.09

MY Luvly HEROES!! All Mine....

Birth Year:
=> Along Rozaimi 1996 => Angah Raimizi 1999
=> Achik Rizamir 2003 => Achu Rafizi 2008

Cepat jer dah besar HEROES MaMa yg 4 orang ni..

tapi yang PASTI.. tanpa HERO kat bawah ni, tak wujud lah HEROES kat atas tu!!

8 ulasan:

~Cinta Cukulet~ berkata...

wah..semuanya hero yek..pinjam sorang hahaha

Ivy Metaga berkata...

semua hero yer mama..nasib baik tak ada satu himawari (watak adik ppuan shin chan tu..)...kalau ada satu himawari lagi lah mama pening..hihi..
mama bila lagi sy ni nak ada baby nih..wakakakaaaa..belum kawen dah berangan =p

Dj Epoi berkata...

Walaweiiiiiiiiiiiiiii.....

Adakah Gua bakal mengikut Jejak mama & Dj Rosli hehehehhehe

1st Time Gua nengok muka MACHO DJ ROSLI....directly!!!! heheheheh

Hanceeeeeeeeeeem Beb!!!!

atty's berkata...

hehehe..hero yg bawah..ler hero terunggul..

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh..heh.. betul tu.. klu tak kerana hero yg bawah tu.. takkan ada hero yg 4 org tu.. bagus2 semua hero2..

MaMaQaYPo FaMiLy berkata...

hahaha... Thnaks Ivy, Epoi, Atty's & CuteMiut atas komen anda.. BERSEMANGAT DJ Rosli membacanya.. :D

Idayu berkata...

hehe..ya, betol tu mama:)

TiNiE berkata...

cutenye depa mama...
sejibik mix muka mama n dj rosli...
boleh la kita..4 by 4..hahaha

My BeautyFull Followers