Nak Sewa PA System utk MAJLIS?

Harga mengikut lokasi (siang sahaja):

* Kubang Pasu, Kota Setar & Pendang : RM400.00
* Perlis, Changlun & Pedu : RM500.00
* Sungai Petani, Kulim & Sik : RM600.00
* Baling & Seberang Prai : RM700.00


NOTA: Sila buat TEMPAHAN sebulan dari tarikh MAJLIS yang bakal berlangsung...



Perkhidmatan lain yang kami sediakan..

* Pengacara Majlis - DJROSLI
* Set Karaoke
* Penghibur - EZAD LAZIM & ALONG ZAIMI
* Typesetting: Kad Kahwin, Name Card & Banner

Berminat? Sila berhubung dengan kami..

Zimile Enterprise : 0125652774 / 0125863762

23.3.09

OO LA LA TV9


Salam!!

Tanggal 20.03.2009 (Jumaat) yg lalu.. Mama, Along & Baby telah bertolak ke Kuala Lumpur tepat jam 12 tengahari dgn menaiki Bas Ekspress dari Shahab Perdana.. Kami ke sana slpas mendapat call dari Ezad (x-Exists) utk Along menghadiri Ujibakat Oo La La TV9. Sampai di Pudu, kami 3 beranak di jemput oleh Izz (yg GEBUS) & Ceroll (comey) utk ke rumah Izz di Wangsa Maju.. Bermalam la kami kat situ.. Kiranya Penginapan & Pengangkutan kami aritu di taja oleh Izz sepenuhnya. Thanks Izz & Ceroll..


Program Oo La La ni format nye lebih kurang cam MENTOR TV3 juga cuma d khaskan utk Protege REMAJA bawah 16 tahun. Mentor pula (dalam Oo La La digelar Pengurus) haruslah DEWASA yg ada ikatan persaudaraan ngan Protege & di wajibkan ada bakat menyanyi.

Tarikh ujibakat utk Selebriti & Protege adalah 21.03.2009 (Along di pilih utk menjadi Protege kepada Ezad). Manakala utk umum adalah pada 28.03.2009.

Yg agak ralat, semua selebriti turun utk support Protege masing2 semasa sesi Ujibakat.. Along jer x ada PENGURUS sbb Ezad ada SHOW di Melaka pada tarikh tersebut.. Sedih gak bila tengok Protege lain ada Pengurus.. tapi x pe, kita cuba be d BEST among them.. Dapat ke tidak tu, keputusan terletak di tangan TV9.. Along dah cuba yg terbaik semasa sesi ujibakat. Kalau dapat, itu BONUS.. kalau idak, jadi penonton TV9 jer lah bila Oo La La mula bersiaran Mei nanti.. hehehehe... DOA kan agar Along berjaya & boleh beraksi dalam Oo La La yer!!!

Antara selebriti yg sempat mama intai aritu: Diddy AF4, Neves Pretty Ugly, Aris Ariwatan, ABON, Juliza Adlizan & 2/3 nama yg mama x hafal.. huhuhuhu...


Wardrobe (kelas ayat mama) Along aritu di taja 100% oleh Izz.. KOPAK Izz nak meRENOVATE Along aritu.. huhuhuhu... Thanks Izz.. We Owe U a LOT!! Muahhh.... huhuhuhu

Kami bertolak balik Kedah petang tu juga dgn Bas Ekspress di hentian Duta.. Ceroll bawa kereta LAJU ooo sampai terbabas lorong (bukan xcident tau)... huhuhu.. Kami bertolak dari KL pada jam 4 ptg & sampai Kedah jam 10.40mlm (selepas singgah di 5 perhentian).. LETIH!!!

3 ulasan:

Akmal Azwar berkata...

Saya nak masuk gak ..................

Dj Epoi berkata...

Gua doaakan agar jadik Finalist.......

Nanti Boleh Gua gi Redah jumpa Gua kat KL..

Eta LaZiM berkata...

Thanks pada yg menDOAkan Along jadi Finalist... kalau ada REZEKI... Alhamdulillah!!

My BeautyFull Followers